вівторок, 28 квітня 2020 р.

Домашнє завдання 8 Д з алгебри та геометрії ( 27.04-30.04)

Дистанційне навчання 8 клас

27.04-30.04    
STEM тиждень!!!
Пропоную роздивитися будівництво метро для розуміння наскільки важливі теми з геометрії ви вивчили.
Перший етап будівництва є створення креслення.Далі вимірюють довжину та висоту екскалатора.Це робиться просто-прикладають прямокутний трикутник, вимірюють катети(висоту і довжину викопаної ями) і за теоремою Піфагора шукаємо довжину екскалатора(гіпотенузу).
Розташовуючи екскалатор користуються косинусами і синусами.В будівництві екскалатора приймають участь математики, архітектори,електрики і дизайнери.  
Архітектуру часто називають дочкою геометрії. 
Пропоную:
- розглянути п'ять хмарочосів використовуючи доповнену реальність, звернути увагу на їх геометричні форми, посилання на хмарочоси :
на планшет або смартфон;
-увімкніть додаток, наведіть камеру на зображення хмарочоса(або роздрукувати, або на екран компьютера) і побачите 3Д зображення на екрані планшета або смартфона.
- мені на пошту  8bcollegium@gmail.com 2 фото з різними 3Д хмарочосами разом з вами, їх можна брати на руки і трішечки рухати.
Робота оцінюється в 12 балів.
Вперед архітектори!!!
Чекаю на ваші хмарочоси!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар