Дистанційне навчання 8 клас
27.04-30.04
STEM тиждень!!!
Перший етап будівництва є створення креслення.Далі вимірюють довжину та висоту екскалатора.Це робиться просто-прикладають прямокутний трикутник, вимірюють катети(висоту і довжину викопаної ями) і за теоремою Піфагора шукаємо довжину екскалатора(гіпотенузу).
Розташовуючи екскалатор користуються косинусами і синусами.В будівництві екскалатора приймають участь математики, архітектори,електрики і дизайнери.
Архітектуру часто називають дочкою геометрії.
Пропоную:
- розглянути п'ять хмарочосів використовуючи доповнену реальність, звернути увагу на їх геометричні форми, посилання на хмарочоси :
- завантажте додаток https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dmatsokin.skyscrapers
на планшет або смартфон;
-увімкніть додаток, наведіть камеру на зображення хмарочоса(або роздрукувати, або на екран компьютера) і побачите 3Д зображення на екрані планшета або смартфона.
- мені на пошту 8bcollegium@gmail.com 2 фото з різними 3Д хмарочосами разом з вами, їх можна брати на руки і трішечки рухати.
Робота оцінюється в 12 балів.
Вперед архітектори!!!
Чекаю на ваші хмарочоси!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар